RESEPI ESP SHAKLEE

Siapa yang dah cuba ESP Shaklee?? Sure korang fallin in love kan.

Kepada sesiapa yang belum cuba lagi, inilah masanya anda mencuba ESP yang sangat BEST ni, product yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER.


CARA BUAT ESP SHAKLEE




Antara Khasiat dan Kebaikan ESP :-

  1. ESP menjadikan kulit wajah cantik dan berseri serta awet muda
  2. ESP membantu menghilangkan parut jerawat; parut terjadi akibat kekurangan protein untuk membentuk sel2 baru yang sihat bagi menggantikan sel mati.
  3. ESP memberikan tenaga, menjadikan badan sihat, cergas dan kurang letih.
  4. ESP membantu untuk kuruskan badan, cepat kenyang.
  5. ESP membantu mempercepatkan penghasilan susu untuk ibu menyusu, sebagai milkbooster.
  6. ESP membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
  7. ESP menganjalkan dan mengembalikan kecantikan payudara anda dan banyak lagi.....


Kebiasaan kalau customer tanya saya camne nak bancuh ESP?? Brp Sudu?? Berapa ml nak letak air...jawapan saya camni jek.." bergantung pada selera individu" kalau suke pekat n mnum camtu je..mix je sukatan seperti bancuhan milo/horlick/susu @ yg lain dan sebagainya...Tapi setiap kali customer bli ngn saya..saya akan kasi resepi untuk rujukan..sebab lain individu lain citarasa..so xleh nak spesifik ttg pembancuhan ESP ni...

Oleh kerana saya masih susukan baby twin..rutin harian saya mesti akan pam cik "B" mix n match kat dalam gambar ni antara rutin harian saya...alhamdulillah bb twin masih fully bf...




Antara Resepi ESP yang saya dah cube & rujukan korang tuk mix & match

1) ESP + Air Suam
2) ESP + Fresh Milk (Susu kotak atau susu tepung)
3) ESP + Milo
4) ESP + Twister Oren
5) ESP + Fresh Milk + kurma (kurma tu rendamkan dulu dan boleh potong saja kecil2 mahupun blend)
6) ESP + Ribena
7) ESP + Nesvita 3 in 1
8) ESP + Susu Anmum
9) ESP + campuran buah-buahan dan blend (boleh pilih buah kegemaran anda)
10) ESP + Horlicks
11) ESP + Nestle Bliss
12) ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake

Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP

Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda (1 atau 2 kali sehari)
Satu Canister ESP tahan selama 1-2 bulan

Saya sendiri suka minum ESP pada awal-awal pagi sebelum pergi kerja, sebab awal-awal pagi lagi mang byk kje nak buat..memang xdan nak buat sarapan. Lagi2 nak manage si kembar dan abg die. Paling ketara yg bole saya nampak if amik ESP+PD+Mealshake+Oat rase kenyang memang lama...Dulu sebelum kenal ngn ESP HOT ni..blom sampai lunch time memang perut dok bunyi tanda isyarat nak kene isi...Skrg ni lau kul 1 tu mang steady je lgi...lgi2 kerja saya ni slalu kuar buat sale..huhu..kengkadang time makan mang terabur..but alhamdulillah still bole manage..sbb badan still perlukan makanan harian...Kalau jumpe kengkawan..sure dieorg akan tanye ape rahsie kekal langsing..hahaha...ESP jugak salah satu tips tuk
kuruskan badan, ambik ESP di antara waktu makan utama supaya perut rasa kenyang:)




Tips Pengambilan ESP
  • Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
  • Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
  • Gunakan tumbler atau shaker untuk menggoncang bancuhan ESP untuk lebih mudah larut. Kalau guna sudu sahaja, nanti tak semua yang larut, jadi berketul-ketul
Selain untuk diminum ESP juga bole dibuat masker pada muka..Cube korang try buat..Lepas buat mmg kulit terasa gebu dan lebih berseri.. Nak tau cara2 buat kulit jadi gebu dengan ESP Shaklee??? Sila KLIK DI SINI


Berminat untuk mengetahui produk Shaklee dengan lebih lanjut, boleh hubungi saya seperti melalui w.apps di talian 0123549909 ( mila )

Dengan setiap pembelian vitamin shaklee dari saya, anda layak mendapat :-
♥ Jadual Makan Vitamin
♥ Konsultasi percuma berterusan
♥ Jemputan ke group Facebook Exclusive
♥ Peluang menjana income dengan Shaklee
♥ Jika anda berdaftar dibawah group bimbingan saya dan ingin menjadikan Shaklee sebagai Biz utama yang menyumbang kepada meningkatkan taraf hidup anda sekeluarga. Jom tanya saya (^__^)

PILIHAN DI TANGAN ANDA !!!

Shaklee Shah Alam


     KEAHLIAN SHAKLEE                                eSell

PERHATIAN: Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment